ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER FOLLOW
Happy Anniversary 7 months!
Friday, 8 March 2013 - Permalink - 0 Comments

Assalammualaikum :D

Guess what? Seriously, i don't believe it. Memang sukar untuk dipercayai sangat-sangat. Dia lah orang yang kedua dapat membahagiakan aku. Walaupun kami belum lagi disahkan sebagai suami isteri. Bagi aku, aku tak kisah lah dia nie siapa. Anak Dato ke anak Datin ke anak Raja ke dan segala anaklah boleh dikatakan. Aku bahagia dengan dia. Ada masanya kami akan bergaduh disebabkan perkara yang remeh saja. Bila diingatkan balik, kitaorang nie macam tak matang je. Lawak ponn ada kadang-kadang tuu. Tapi yang penting dia nie ikhlas terima aku, tak berniat nak permainkan hati aku. Pada mulanya, aku ada jugak nak permainkan hati dia nie. Tapi memandang dia nie betul-betul ikhlas terima aku dan akhirnya aku ponn terimalah dia dengan seadanya. Jahatkan aku? Hehe. Janganlah salah anggap. Korang tak tahu cerita sebenar lagi. Kalau tahu, korang mesti akan ______________(tuttttuuutttt) Faham, faham jelah. Dah lah malas nak cerita panjang-panjang. Cuma nak cakap HAPPY ANNIVERSARY 7 MONTHS, SHAHRUL AKMA BIN SAHARUDDIN! Saya sayangkan awak sangat-sangat. Please, jangan tinggalkan saya. Awak dah janji kan? Terima kasih kerana awak telah menerima saya dengan seadanya. Apa yang kurang kita boleh perbaikinya sama-sama. Dan saya tak sabar nak jumpa awak. Awak sanggup berkorban untuk saya. Kbye :D